Werken als
dialyse medewerker.
Onze dialyse-afdeling bestaat uit veertien dialysestations, een acute kamer en een isolatiekamer met de nieuwste machines. Hier werk je met een klein, hecht team aan de beste zorg voor onze patiënten. Omdat de meeste regelmatig terugkomen, bouw je al snel een persoonlijke band op. Je bent het directe aanspreekpunt voor internisten, nefrologen en diëtisten, want jij kent jouw patiënten als geen ander.
Als je nieuw bent, word je snel opgenomen in het team. We zijn scherp en oprecht, maar er wordt ook veel gelachen. Iedereen is gelijkwaardig en we maken gezamenlijk de planning. We staan voorop bij de laatste ontwikkelingen en vinden het belangrijk dat je blijft leren. In de dagelijkse praktijk krijg je de ruimte om de regie te nemen over jouw werkdag. Samen voelen we ons verantwoordelijk voor onze patiënten en voor elkaar.